sobota 27. júna 2009

Kniha


Už dávno som nič nenapísal. Ani sám neviem prečo.ja, ktorý potrebujem dat všetko zo seba von a najčastejšie týmto spôsobom, pomocou vyrtuálneho pera a papiera. No v poslednej dobe tak tomu nebolo. Až dnes som zistil prečo. Keď sa nad tým tak zamyslím, na takú ľahkú otázku som hľadal tak dlho odpoveď. Jednoduchá odpoveď, som prázdny. Moje emócie ako by neexistovali, som ako dlha kniha roôznych náznakov a spomienok na život ale v podstate prázdna. Nie je tam nič, čo by ma posúvalo ďalej. Nič, na čo by som sa znova tešil. Kniha s veľkým počtom stránok na ktorých sú síce slova, ale sú úplne prázdne. Momentálne iba preživam do nasledujúceho dňa a tak sa to so mnou bude ťahať ešte dlho. Možno az dpvtedy, kým nezačnem novú kapitolu tejto zbytočne dlhej knihy, možno to už bude čoskoro. Čaká ma vysoká škola, na ktorú sa v podstate aj teším. Konečne troskazmením vzduch, ľudí, myšlienky. Možno to bude dobré a ja začnem znova trosku rásť. A možno nie a čím ďalej budem od miesta môjho minulého šťastia, tým viac sa budem ponárať do tej knihy a tým viac sa budem strácať medzi riadkami. No uvidíme, možno svitne lepšia budúcnosť.

3 komentáre: